اخبار

    توسعه بهداشت و درمان و امنیت غذائی در عمان

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    همزمان با پنجاه و یکمین جشن روز ملی، این کشور سازمان سرمایه گذاری عمان (به اختصار OIA) از افتتاح 13 پروژه ملی از طریق شرکت های تابعه خود در بخش های انرژی، لجستیک، امنیت غذایی، زیرساخت ها، معدن، مراقبت های بهداشتی و گردشگری به ارزش 3.5 میلیارد ریالی خبر داد.

     

    ناصر بن سلیمان الحارثی، سرپرست معاونت عملیات OIA، گفت که این 13 پروژه تجسم استراتژی ما و اهداف آن است که با چشم انداز 2040 عمان مطابقت دارد و تنوع اقتصادی و راهکارهای جذب سرمایه گذاری را افزایش می دهد.
    علاوه بر این، این پروژه ها مشارکت عمومی و خصوصی را تقویت می کند که منجر به ایجاد فرصت های شغلی برای عمانی ها و دستیابی به پایداری مالی می شود.
    وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها بخش‌های مختلفی را در بر می‌گیرند و در تعدادی از استان‌ها توزیع می شوند و شاخص مهمی از بازگشت اقتصاد به مسیر بهبود در پی رکود اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا عمل خواهند کرد.

     

    مهم ترین پروژه های عمان

    در بخش تولید و انرژی، مجتمع صنایع پلاستیک لیوا (LPIC) در بندر صحار افتتاح شد. این پروژه از آخرین فناوری‌های صنعتی استفاده می‌کند و شامل یک کارخانه استخراج LNG، یک واحد کراکینگ بخار و کارخانه‌های پلیمری است که آن را قادر می‌سازد تا به تقاضای روزافزون جهانی پاسخ دهد.
    پروژه گاز مایع صلاله با هدف دستیابی به ارزش افزوده گاز عمان از طریق تبدیل آن به محصولات گاز مایع عمل می کند.
    تیم پروژه تاکنون موفق به تولید و صادرات سه محموله تجاری پروپان، بوتان و میعانات شده است و در عین حال بارگیری موفقیت آمیز تانکرهای LPG را برای پاسخگویی به تقاضای داخلی ادامه داده است.
    پروژه نیروگاه خورشیدی ایبری که یکی از ارکان چشم‌انداز 2040 عمان است و هدف آن تشویق استفاده از “انرژی‌های تجدیدپذیر” برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برق در سلطان نشین عمان است.
    پروژه یکپارچه گوشت البشایر بر پرورش دام و ذبح دام در یک کشتارگاه پیشرفته متمرکز است. این پروژه شامل یک مرکز وسیع دامپزشکی، یک مزرعه علوفه طبیعی، یک کشتارگاه و سه مرکز فرآوری، بسته بندی و فروش گوشت است.
    پروژه پرورش میگو در جعلان بنی بو حسن اولین پروژه تجاری برای پرورش میگو با ظرفیت تولید هدف 4500 تن در سال در صورت بهره برداری کامل است.
    کاروا موتورز، اولین کارخانه مونتاژ اتوبوس در عمان، مشارکتی بین عمان و کشور قطر است و در حال کار بر روی ملی کردن آخرین فناوری ها برای ساخت و مونتاژ اتوبوس است. در فاز اول، این شرکت سه نوع اتوبوس خواهد ساخت: اتوبوس پیشرفته مدرسه، اتوبوس بین شهری و اتوبوس حمل و نقل شهری با مشخصات استاندارد GCC .
    این پروژه به ایجاد دانش فنی در بخش خودرو و کمک به توسعه صنایع اولیه که صنعت خودرو در عمان را تغذیه می کند، کمک خواهد کرد.
    بیمارستان بین المللی عمان، یک پروژه مشارکتی با بخش خصوصی، خدمات درمانی متمایز را به شهروندان و ساکنان سلطنت عمان ارائه می دهد. این مرکز بر ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت برای زنان و کودکان متمرکز است و دارای مراکز تخصصی برای قلب، چشم پزشکی و درمان ارتوپدی است.

    پاسخگوئی وپذیرش حضوری در ایران و عمان با هماهنگی قبلی صورت می پذیرد.
    جهت هماهنگی برای دریافت خدمات حقوقی ومشاوره از طریق تلفن (واتس آپ) وایمیل می توانید تماس حاصل فرمائید.

    اطلاعات تماس

    • تهران بزرگراه شهید باقری خ 196 غربی – پلاک 148 ساختمان بارانا - طبقه دوم - واحد 21
    • تلفن: 73 الی 02176700071

      ساعت تماس؛ شنبه تا چهارشنبه ۱۴ تا ۲۰ عصر

    • همراه (فقط واتس اپ)

      09123005325

    • تلفن تماس کشور عمان

      00968-95255889

    • ارسال ایمیل

      Dr.mirahmadilawyer@yahoo.com

    تمامی حقوق این وب سایت برای دکتر سیدرضا میراحمدی محفوظ بوده است.